márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

szakad a vágy_szabad a képzelet

2010.07.25. 23:51 pacspa

Korábban már volt egy bejegyzésem a reményről. A Sex és New York egyik részében hangzott el.
De úgyérzem erről nem elég egyetlen poszt, mert a remény tényleg jelen van életünk minden napján.
Főleg amikor a dolgok rosszra fordulnak. Amikor azt érezzük, hogy rosszabb már nem is lehetne.

Asszem megkaptam az élettől az első igazi pofonomat.
Pont olyat, hogy a fal adta a másikat.
Tényleg olyan volt mint egy rossz álom. Arra vártam hogy valaki az arcomba üvöltse hogy Ébredj! Pati! Álmodsz!
De nem. Ez volt a valóság.
Akkor üresség volt. Csak a nagy semmi.

Mára már akad más is.
Csak körbe kellett néznem.
Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül.

Miért van az, hogy csalódnom kell benned állandóan? Pedig annyira nem akarok. Már saját magamat erőltetem rá, hogy meg se halljam ha valami gorombaságot mondassz. Ezt hallgatom évek óta. Néha már meg sem hallok dolgokat.
Tudod, elég gáz, hogy könyörögnöm kell neked. Pedig magadtól, önzetlenül kéne adnod mindent amire csak képes vagy.
Mondd, ő miért nem olyan mint te?
Tudod, hogy miért?
Mert akkor én nem az lennék aki vagyok. Benne megvan minden jóság és törődés, minden ami belőled hiányzik. Vagy megvolt, de kiölted.
Úgy mint bennem az irántad való pozitív érzéseket.
Régen sokat sírtam miattad.
Ma már nem érdekel. Nem ez fogja meghatározni az életem.

 

Love...        LoVe...           Love...

Szerelem...          Szeretet...          viszontSzeretés...

Szólj hozzá!

Címkék: élet álom szerelem barátság valóság remény szeretet

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr182176097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása