márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

Nagyapa.

2011.02.17. 21:53 pacspa

mióta Nagyapa meghalt, minden megváltozott. tudom, hogy akkor még nagyon gyerek voltam, még akkor is, ha én nagyobbnak gondoltam magam. és ezt most érzem igazán. hiányzik. persze ez normális.
tudtuk előre, de nem tettünk ellene. nem hittünk benne.
mostmár hiszünk. hiszen a saját bőrünkön tapasztaltuk, tapasztaljuk, hogy van egy magasabb szintű "életforma?".
nemtudom, hogyan lehet szépen megfogalmazni a boszorkányságot, a szellemeket, a megérzéseket, és a furcsa jelenségeket.
sehogy. ezek így vannak és kész.
van aki hisz ezekben, és van aki nem.
nos, én azóta a augusztusi nap óta hiszek.

azóta mindenkivel történtek különös, talán még ijesztő dolgok is.
velem is.
megálmodok sokmindent. korábban csak álmos könyvből következtethettem a valódi üzenetre.
de egy ideje hihetetlenül bevonzok dolgokat.
és nem is olyan régen, egy az egybe megálmodtam, hogy mi fog történni a következő napon.
nem félek.
végülis boszorkányok vesznek körbe.

 

Szólj hozzá!

Címkék: érdekes különös túlvilági

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr822669235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása