márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

pokróc.

2011.03.08. 21:26 pacspa

lehet, hogy tényleg bennem van a hiba. valami zűr van a fejemben.

az elején minden olyan szép volt. szabadnak éreztem magam veled. nem voltak komoly kötöttségek, csak éltünk egyik napról a másikra. sodródtunk az árral és vártuk, hogy az élet milyen szerepet oszt ránk.

most úgy érzem, hogy leláncolsz. nem vagyok szabad. minden visszahúz. nem tudok igazából örülni semminek. észrevettem, hogy csak akkor vagyok igazán önfeledt, ha nem vagy velem. valami feszéjez.
mostanában mindig olyan búbánatos vagy. és ez rám is átragad. ilyenkor engem is elöntenek a rossz érzések. és sok hülyeség jut eszembe.
lehet, hogy jobb lenne nélkülem?
de mondod, hogy szeretsz. csak én próbáljak meg változni. nem foglalkozok eleget veled.
ha ettől többet foglalkoznék, lassan magamról kéne lemondanom. még tanulni is alig marad időm. ami van kis szabad percem is állandóan egymás nyakán lógunk.
lehet túl sok. nekem.

de tudod, én ilyen vagyok.
már mondtam.

pokróc.

Szólj hozzá!

Címkék: élet érzelem szerelem értelem

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr602723121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása