márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

I'm young & in love

2011.12.27. 23:27 pacspa

Ez a karácsony is eltelt nagyon gyorsan. Észre se vettem szinte, csak ma, amikor szóltak, hogy vége a 3 napos ünnepnek. Vártam nagyon de szép is volt, tényleg : )
Csak az a kisebb fajta ételmérgezés nem kellett volna Szentestére... de most komolyan, nem is mi lennénk :D
Szeretem a Decembert mert szinte állandóan ajándékokat kapok :D szóval most se volt hiány semmiből :) várom már, hogy menjünk síbakancsot venni.

Ma voltunk gokartozni. Aaaannyiraa jóó voolt :D Úristen, nagyon király. Hihetetlenül adrenalin bomba. Már csak a bungee juming és a rafting hiányzik.
De most Dávid szülinapját várom, hogy mehessünk megint lapjával keresztbe ;)
Aztán voltunk az Arénában és ettünk olyan classic kosarat a kfc-ben egy csomó sültkrumplival :D nagyon fincsi volt. Nem is tudtam, hogy az arénában is van starbucks :O A meglepetés erejével hatott rám amikor megláttam. Be is ugrottunk egy caramel macchiato-ra extra karamellásan :)

Az az igazság, hogy elfáradtam. De nagyon jó nap volt :)

'So what we get drunk, so what we smoke weed, we're just having fun, we don't care who sees, so what we go out that's how it's supposed to be living young and wild and free . .

Szólj hozzá!

Címkék: free love pest young kfc wild starbucks gokart aréna 2011 karácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr703500340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása