márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

Easter again.

2012.04.09. 13:42 pacspa

Április 5.

Lehet nem is 5-vel kellene kezdenem, mert bizony előtte is ment már a szervezkedés, telefonálgatás, ajándékok után rohangálás na meg persze az idegeskedés, hogy majd minden rendben menjen.
Száz szónak is egy a vége, Dávid betöltötte a 21. születésnapját :) bizony, már Amerikában is nagykorúnak számít, ott is sörözhet :D

Szóval 5-én este 7re volt egy 6 fős asztalfoglalásunk a Zip's Brewhouse-ba. Dávid persze semmit nem tudott az egészről, még csak nem is sejtette, még akkor sem amikor már befele tartottak az étterembe. Persze valami már kezdett derengeni amikor ott ültem az asztalnál a nagy piros dobozzal. Szóval sült a meglepetés rendesen :) Szegénykémnek kellett egy kis idő mire felfogta, hogy mi is történik :D Azis tök jól jött ki, amikor Jani kiszaladt az ajándékért és Matyiékkal jött vissza.
Ettünk, ittunk, söröztünk, pontosabban saját magunknak csapoltuk a sört :P Mindenkinek nagyon tesztett a hely, meg úgy minden összeségében :)
Aztán még este leszaladtunk Matyiékhoz, ahol volt egy kis ivászat a régi cimborákkal :D de hát egyszer 21 éves az ember :)  Forever twenty-one.

Szerintem simán meg lehetne ismételni, egy hasonló kaliberü estét :)

Szólj hozzá!

Címkék: barátok szülinap sör buli öröm ajándék dávid 21 meglepetés zips brewhouse

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr324373345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása