márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

már régóta . .

2010.10.27. 22:38 pacspa

"-Te buli, figyelj ide. - Kezdte lassan, halk hangon.

Egy kis tanácsot akarok adni. Útravalót holnapra. Tudod nálunk ez a szokás. Az első éves a balek. Nagyon sokat kell neki törnie és elviselnie a barátságért. De ez csak alázatosságra szoktatás. Leszállítják az érettségizett ifjút arról a magas polcról, ahol magát lenni képzeli. Megmutatják nekik, hogy semmik és senkik tulajdonképpen. Hogyha valamit akarnak lenni, itt kell kezdeniük... Csak szeretettel csinálj végig mindent. Nyugodj meg, mindenben. Ne vágj kedvetlen képet soha. Jövőre te leszel a kohlenbrenner. Te fogod majd legjobban ugratni a balekságot. Így volt ez évtizedeken át. Így lesz talán még sokáig.

Holnap lesz a balekvizsga. Sok minden fog történni. Játszd meg derűs lélekkel. Lebegjen előtted mindig az, hogy ezek barátaid. Most próbára tesznek, hogy nehéz időkben tudsz e a barátjuk maradni."

már régóta leszerettem volna írni, de tartogattam.
most pont aktuális (:

izgulok.

Szólj hozzá!

Címkék: öröm meglepetés borsodi izgalom tempus firma balek vizsga daltanítás

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr972404026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása