márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

de szeretnék...

2011.01.06. 21:02 pacspa

..én is hej jó sokáig élni.

tiszta nosztalgia lett most rajtam urrá.
bár azt hittem nagyobb örömmel fogok ma leülni gépezni, de sajna csak 3 :/
no mind1. lesz ez még jobb is.

2009.
lassan 2 éve mindennek.
lassan megint március, majd április.
igen. ha tehetném vissza mennék. de mindent ugyan úgy csinálnék. kivéve egy dolgot.
már akkor blogolnék.
sajnálom, hogy az akkori érzéseimet nem tudtam leírni. pedig lett volna mit.
az érzéseket, a cívódásokat, a kiborulásokat majd a sírvaröhögéseket, a hokimeccses túrát, az sms-eket, a diákigazgatót, a tavaszi szünetet, a fényképen bekészülést és Egerbe buszozást,a lillafüredes kisvonatozást, a hypnose-os estéket,a sok kowalsky hallgatást (Egy zsivány balladája),az első sing-singes estét némi alkohollal, az első fehér tornacipő vásárlást, a közös MEN-t,hogy G.-t M.-hez hasonlították és egyből volt közös pont D.-vel :)   igeen ezt nekik köszönhetjük :D
hogy nem tudtuk, hogy hova is adjuk puszit :D
aztán N. is szakított O.-val. akkor nem tudtam mire vélni. azt hittem, hogy csak u....z. végülis nem, de szerintem van egy kanyar a történetben :)

szóval jó sok minden történt és vannak még amik most nem jutnak eszembe. eseménydús egy tavasz volt az tuti.

ja és még egy sor a végére az egyik kowa számból, amivel szinte elkezdődött minden mert akkor is péntek 13 volt :)

"..a film meg forog, olyan mint a péntek 13."

 

Szólj hozzá!

Címkék: barátok változás új 2009

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr192566008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása