márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

én is sok mindent szeretnék, mégse foglalkozik vele senki.

2011.03.05. 17:42 pacspa

Úgy érzem, hogy mérhetetlen düh van bennem. haragszom az egész világra. de tudom, hogy nem az egész világ tehet róla. csak egy nagyon apró kis része. az egészhez mérve, inkább csak egy apró pontocska.

Félek is. nem merem elmondani. nem merem megmutatni. vagy nem akarom? mert tudom, hogy kérdésekkel árasztana el. hogy eddig miért nem? és most miért? és ez mi? ez most rá vonatkozik?
sok a kérdés.
és kevés a válasz.

Tele vagyunk megválaszolatlan kérdésekkel, amik talán életünk végéig válaszok nélkül maradnak. de lehet, hogy nem is kell mindenről tudnunk. lehet, hogy velünk van a baj. hogy mi vagyunk túl kíváncsiak.

Az új életfilozófiám: leszarom.
nem idegesítem magam semmin. majd mindenki túlteszi magát a dolgokon és lenyeli a békát. nem kell a szócséplés. nekem is volt részem sokmindenben.

szívem szerint a kisujjamat se mozdítanám meg semmiért sem.

'egyszer neked is kell dönteni, hogy előre vagy hátra...

Szólj hozzá!

Címkék: érdekes tavasz vihar tehetetlenség

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr722713124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása