márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

'nobody knows what i'm feeling inside

2012.06.18. 18:46 pacspa

Már rendesen rosszul érzem magam, hogy ilyen régóta nem írtam. De hát volt itt vizsgaidőszak, meg mindenféle más bonyodalom is. Múlthéten megjöttek az új laptopok, persze az enyémmel azért volt egy kis herce-hurca, mert ki más, ha nem én kaptam volna ki a selejteset :D Rossz volt a wifi-je..... szóval gyorsba volt egy három napos csere. Déneshez már úgy járunk Dáviddal mintha haza mennénk :D

Végre nyár van, de olyan igazi, jó idő :)

Voltunk szombaton Nikiéknél, Bükkszenten szalonnát sütni. Húú nagyon jó volt :D
Nosztalgiáztunk egy pöppet a régi szép időkről, meg a 4 évről, ami életünk egyik legszebb időszaka volt :) Ja meg, hogy mi voltunk ott a kiskirályok :D
Aztán volt ott egy plüss kutyu :$ egyem meg, még csak most lesz 2 hónapos a drága, Ferby :D
Tuti lesz még a nyáron ilyen összebandázás még :)

Jaaj meg volt itt Niki (nem mellékesen osztály elsőként végzett!) még korábban, megcsinálta a család haját :D épp mondtam, hogy ha jön legközelebb rám is rám férne egy vágás, mert jelenleg az egyik oldalt hosszabb a hajam mint a másikon :D

Az a helyzet, hogy most pizzát sütünk, az emberem pedig még dolgozik :)

Szólj hozzá!

Címkék: notebook meleg nyár vizsgaidőszak haj fodrász szerelmem szalcsipörgetés ferby

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr574596477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása