márNem...

...márNem kell a kialudt láng.de emlékeim börtönébe vagyok zárva.

Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Friss topikok

  • _illúzió_: ez szép. *.* (2011.09.20. 13:53) lélek?
  • pizs (törölt): Szó szerint azt fogalmaztad meg, ami az én bajom is... "nem tudom, hogy én tettem valami olyat ami... (2010.08.10. 20:50) bár lehetne könnyebb..
  • Szabinácskaa: :'~[ (2010.07.27. 14:59) egykis álomvilág?
  • pacspa: hát nem busszal mentünk :D egyéni akció volt (: (2010.02.18. 20:45) France.
  • Cus: Hát ami igaz az igaz! Csomag többet nincs :D Am. ne vedd "majmolásnak" de én is írtam:) Rem.tetsze... (2009.10.29. 01:42) Ha felkavar a vágy...

Tweets

Linkblog

Boldogságban ébredtem fel .

2012.10.06. 12:42 pacspa

Tiszta szégyen, hogy így elhanyagolom a blogomat :O Már nagyon régóta nem írtam egy értelmes bejegyzést. De most van mit bepótolnom, meg persze most van rá időm is.

A lábamról csak annyit, hogy már sokkal de sokkal jobban van de persze még nem a régi. Kaptam apától biomechanics talpbetétet, hogy ne erőltessem túl a közeljövőben se :D Sajnos a magassarkú viselése még várat magára, addigis be kell éprnem a kis telitapú cipőcskémmel.

Augusztus 29.
Nem most volt az tuti, de be kell pótolnom a beszámolót a mi kis nyaralásunkról :)
Alsópáhok - Keszthely - Kehida - Hévíz volt a pontos útiterv, persze az időjárás beleszólt egy kicsit a szándékainkba de azért nem fogott ki rajtunk. Strandoltunk Keszthelyen amíg jó idő volt, mondjuk a Balaton kb. mint egy pocsolya, 3 métert kellett besétálni mire egyáltalán összefüggő víz volt :D voltunk a Bloom Bárban, ami nagyon klassz és hatalmas party hely és persze a koktélok se utolsók :P
Másnapra egy kicsit elromlott az idő, szóval megint nem tudtunk a kinti medencékben fürdeni Kehidán. Úgy érzem, hogy nekem ott csak a benti dolgok jutnak :D Jaj persze a távolsági buszos közlekedés nem az erősségünk, de végülis egy buszt se késtünk le.
Voltunk Keszthelyen a Vadszati Múzeumban, a Modell vasút Kiállításon, a Hintó Múzeumban, a Pálma Házban, és persze a Festetics Kastélyban. Nekem a vadászati jött be a legjobban, a sok állattal. Annyira élethűen voltak kitömve meg beállítva :O Komolyan féltem, hogy rám lehel vagy valami :D Aztán a nap végén még benáztünk az Erotikus Panoptikumba, ami a drágám különleges kérése volt, hát ugyan ki másé is :D és persz e nap végén degeszre ettük magunkat pizzával :D
Mivel én még nem voltam ezelőtt a hévízi tóban újdonság volt számomra, hogy ilyen iszonyatosan mély és nem él benne semmi. Kicsit rohanás volt annak a 3 órának a vége de mégis van valami abban a tóban. Icipici kis vizityúk szerűségek úszkálnak az emberek között, persze csak a parthoz közelebbi részeken :D
A nagy fürdőzés után elmentünk abba a fagyizóba amivel már 3 napja szemeztem a buszról. Hát úristen, nagyon jó hely, nem olcsó, de nagyon jó. Hatalmas fagyikelyheket ettünk, amikkel körülbelül jól is laktunk :D
Aznap este pedig szépen visszasétáltunk Hévízre és beültünk vacsorázni a Magyaros Csárdába, ahol nagyon jó volt a hangulat, élő zene, tánc, az oroszok különösen jól érezték magukat :D
Aztán a  fincsi kajcsi után hazaérve kiültünk a teraszra és a laptopról hallgattunk zenét és boroztunk közben :) Természetesen csakis hazai tokajit :)
Nem is mi lettünk volna hogyha a hazautunk során nem késsük le majdnem a buszt :D

De annyira jó volt az a pár nap kettesben, hogy nem is bánom, hogy így a nyár végén mentünk :) IMG-20120830-00390.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: utazás szerelem meleg nyár boldogság nyaralás 2012 kettesben

A bejegyzés trackback címe:

https://patiii.blog.hu/api/trackback/id/tr504823052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása